Alla inlägg under februari 2007

Av lisa - 28 februari 2007 11:03

Stugan tills söndag :] ha det bra!*kysser*

Av lisa - 27 februari 2007 20:45

Det är bara äckliga ballader överallt, vart är basen?, vart är liksom fart och fläkt? Kom igen nu för fan, jag behöver något som ruskar om mig lite.. för mig till en helt ny nivå.söt flicka med mc vore inte helt fel *ler*Jag har fått ett träd, alltså inte ett levande träd ute på marken. Utan ett i porslin cirka 10 cm högt, det är ohyggligt fult. Men det är på något sätt så himla gulligt :]En bra sak är ju att den kommer blomma året om! Vad gör jag?

Av lisa - 27 februari 2007 18:18

Johanna har klagat på mig att jag stavar fel. Vändelsö stavas inte så, det stavas Vendelsö :]Så, nu är det urätt! Hemma därifrån i alla fall, trevlig kväll och förmiddag ute i kylan. Trodde mina fötter skulle frysa ihjäl. Men det är mysigt där ute så det är smällar man får ta :]Just ätit, äckligt mätt och med svullen mage. Inte alls kul! Ehm, jag ska packa! Packa massor, men jag orkar fan inte. Imorgon ska jag in till stan, kolla och eventuellt köpa skor och då beroende på om jag köper skor eller inte ska jag lämna tillbaka ett tar andra i täby. Så det blir ett jävla flaxande fram och tillbaka. Sen ska jag till morsans jobb och därefter till moster, hämta henne och sen är det bara att förbereda sig på de kommande 100 milen :) Men det är skoj när man väl kommer dit antar jag .. Måste ringa Måns!

Av lisa - 26 februari 2007 10:53

Det här är hemskt, jag vet inte ens vad jag ska skriva Jag har inga biljetter i alla fall, jag tror mitt liv går under. Måns vägrar sälja hans till mig, men med lite övertalning och pusssar så löser det sig säkert. Och ja! Jag är beredd att slampa för biljetter! :] ska göra mig iordning och packa typ, sen till Johanna, hon ville ha mig kvar över 12, :] HAVE FUN!

Av lisa - 26 februari 2007 00:31

Sova kanske, ska upp halv 9 imorgon tänkte jag . Fixa biljetterna!Göra mig klar, dra till Johanna. blir överlycklig imorgon, :]

Av lisa - 25 februari 2007 21:21

Jag kan inte hjälpa att jag är lite nervös inför imorgon. Tänk om jag inte får tag i biljetter?, Vad gör jag då?Visst går det ju att köpa på typ blocket/tradera sen, men det är ju inte riktigt samma sak. Man vill ju sitta där och känna att liksom: YES! Jag fick dem. Inte bara senare typ 2 dagar innan konserten sätta sig och bara lata sig på blocket ..Det känns inte riktigt rätt. Nu ringer det |suck|Nu tappade jag tråden..Jag är hursom nervös inför imorgon, undra när jag måste gå upp? Jag vet att jag gör en stor sak av det hela, men jag blir alldelens stressad och varm bara jag tänker på det :]HAHA, jag tycker det är så kul! Adrenalinet .. Åker med Johanna och William till Vändelsö imorgon, ska bli skönt.. komma bort för en sekund innan 4 dagar med mamma och moster + kusin.. Jag får i alla fall leka massa med skotern! köra på myren och grustaget bland alla kullar och gupp :]hahaHursom, inte träffat William på länge ser fram emot det :]Nu är det film, ska se vad heter den . jo!Little Children :]

Av lisa - 25 februari 2007 18:04

Uppdraget idag var att hitta ett par riktiga skor jag kunde ha i stugan framför allt, vi var på något skumt ställe något på F .. :], hittade ett par helt underbara kängor men självklart så fanns de inte i min storlek. De finns att köpa på deras hemsida också men leveranstiden är innom 4 dagar, jag hinner alltså inte få hem dem innan jag åker till stugan! Så jävla typiskt! :[ Nåväl, här är mina älsklingar! Medveten om att de är lite krigskänga över dem.. men oh! :]

Av lisa - 25 februari 2007 17:47

Jag kollade genom garderoben i på jakt efter mitt skidställ och hittade istället alla min skor :] Använder inte ens hälften av dem säkert, men det är kul att ha.., men de går inte att använda till något heller :]

Ovido - Quiz & Flashcards