Alla inlägg under november 2007

Av lisa - 30 november 2007 22:41

Varför har alla så svårt för att tala sanning och säga vad de egentligen känner.


Jag har sett IDOL,

Amanda är och har alltid varit min favorit. älskar

 criminal minds imellan där och nu lutar det åt att sova.

Jag mår fortfarande inge bra och jag mår illa som jag vet inte vad.



jag är äcklad.

av dig

Av lisa - 30 november 2007 16:07

Det är sista november,

jag är trött och jag är liv-och orkeslös..


Mamma har julpyntat,

jag spyr. hatar julen


jag köpte en tidning idag, Glamour, fick en mascara

Hoppas på att den är bra så att jag slipper köpa en ny när min tar slut :)



Hyra film,

trevlig helg

Av lisa - 29 november 2007 19:36

Jag har lite julklapps-tänk

Mamma är i princip avklarad, jag ska bara köpa det, för jag vet vad jag ska ha.

Till pappa har jag ingen aning om vad jag ska köpa,.

Jag känner mig inte speciellt julklappig av mig iår.

Kusin får Maiden biljett till i sommar och Maiden t-shirt (hoppas att han inte läser min blogg).. de andra 6 kusiner som vi köper julklappar åt vet jag inte vad vi ska hitta på till. En av dem spelar golf vet jag. SÅ 5 kusiner kvar :)


Farmor och Farfar måste jag hitta på något åt, jag vill göra något med dem. Inte köpa saker åt dem.. de är 70-plusare båda två så de har allt de behöver och med mormor känns det likadant. De gillar iofs fotografier, kanske skulle ge mig iväg till någon fotograf och ta vettiga porträtt istället för de avskyvärda skolfotografierna jag tog iår :(  


Till Erica och Johanna har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.

måste luska lite i vad de vill ha. (jag vet vad jag ska få av dem *le*)


 Jag vet inte vem mer jag ska köpa till., förhoppningsvis ingen.

Jo just det, till Ann och nya bebisen :)


Och överallt spelar de julmusik, jag tog en sväng på stan idag för att kolla runt lite, och jag blir stressad och nervös av den irriterande julmusiken som de pumpar ur högtalarna.. :/


Jag orkar inte tänka längre.

godnatt

Av lisa - 29 november 2007 19:29

Det enda positiva på hela dagen idag var trollkarlen på mässan.

Han trollade bort mig helt med sina kort och jag kände mig jättedum,

jag fick behålla de kort jag valde, (han bad mig skriva mitt namn och rita stockholm, jag frågade hur fan man ritade sthlm men sen kom jag på : jag kan ju rita stadshuset, så det där är stadshuset .. *le*)


 


Jag kommer drömma om honom, så sjukt charmig och snygg framförallt..

Och jag vet inte ens vad han heter.. :( han vet vad jag heter iofs., både för- och efternamn.

*le lite sött*


jag kom och tänka på honom nu och blev massa glad :]


måste till skolan imorgon, orkar inte vara hemma här med morsan som också är sjuk.. usch

nu ska jag läsa lite.

Av lisa - 29 november 2007 14:47

Jag mår inte alls bra,

feber och huvudvärk


Jag är hemma och sover.

men jag lever.


:)

Av lisa - 28 november 2007 22:10

Ann min gamla SO lärare samt ansvarspedagog berättade att hon äntligen fått sitt barn :) Var beräknat till den 29 nov. så det är nästan på dagen alltså :) Men jag trodde den skulle komma redan i oktober och har väntat sedan dess.. så äntligen! 

En liten Leah, väntar tills jag får se henne.


Jag måste städa lite till,

är rastlöst.




Av lisa - 28 november 2007 20:58

Jag har varit duktig :)

fixat köket, dammsugit, satt ihop en liten kökshylla och dammat och fixat till i mitt rum och jag har bytt mina sängkläder :)

Älskar att lägga mig i en nybäddad säng.

Nåväl, det är skinande rent överallt och mina händer är torra.

Måste smörja smörja smörja.


Lyssnar Dire Straits

kopplar av lite, imorgon ska vi på mässa och vi ska vara där 11 = sovmorgon :)

Riksstämman har mässa med (vad jag har förstått det som) med läkemedel och andra behandlings metoder/medel. Men det lär visa sig. Tydligen enligt vår väldigt entusiastiska lärare är det mycket gratisprylar, så vi skulle ha stor väska med oss :)



Idag har det inte hänt så mycket,

vi hade bild och reslutatet av det blev:


 (Jag och Affes sjukis)


Vi lekte på samhällskunskapen och var i datasalen,

Zeddan lekte med mig och min telefon, istället för att hjälpa till med vårt grupparbete som vi andra jobbade JÄTTEHÅRT på (jag, erica och johanna)



 Vi käkade lunch på donken :(

och jag stressade iväg (30 minuters lunch) tillbaka till svenskan för att ha seminarium som jag mer eller mindre sov på .. Annika pratade med mig efter och sa att det inte var någon fara eftersom att jag pratar mycket annars, men jag känner mig kass iaf. Det är ju meningen att man ska prata, men jag orkade inte ..


Jag tänker lägga mig och läsa,

dricka te och sova lite.

Så hörs senare/imorgon :)



Av lisa - 27 november 2007 21:52

Jag har gjort mitt livs första pp-presentation (powerpoint)

jag är lite stolt över mig själv :)

Ska ha den imorgon på engelskan är det tänkt.. om datorn där fungerar. Annars lär det bli att jag väntar ett tag till :)



Jag är trött och ska snart sova känns det som.


Måste läsa min engelska bok också,

jag har helt slappat av och missat asmycket.. som jag måste ta igen nu.

Hatar mitt samvete.


Ha en bra kväll :)

kramisar!

Ovido - Quiz & Flashcards