Alla inlägg under juni 2007

Av lisa - 24 juni 2007 07:12

Åker snart iväg,

jag har stängt väskan en aning trångt :) som vanligt



Ha det jättebra,

berättar mer senare


*kram*

Av lisa - 23 juni 2007 22:13

Hemma från midsommarfirande i Voxna med Monika & Anders + en massa till.

Det var trevlig som vanligt, men jag orakar inte delge så mycket eftersom att jag inte var så aktiv .., eller något :)



Packat upp nu de kläder jag hade med mig över helgen, och packat ner det jag ska ha de närmsta 2-3 veckorna. Jag älskar att packa :)

Jag lägger fram 1000 plagg på sängen och mamma pekar och säger ja/nej, det mesta är visserligen nej men det smyger jag ner efteråt :)

 Det är bara nessesären som är kvar, och den behöver jag ju.



Imorgon blir det tidigt, och jag måste erkänna att jag är lite nervös.
Men ska man inte vara det?

Klockan 8 ska vi vara på centralen, packade och resklara. Mamma kör mig dit, vinkar av mig och hoppas på att få se mig igen. Det gör väl jag med.



Så jag ska väl sova?,

verkar urtrist,

Av lisa - 21 juni 2007 14:02

lönebesked, 4,450 kr :)

jag är glad, får pengarna den 26 alltså på tisdag!

lovely! :)




ska iväg till voxna nu (ligger vid bollnäs/edsbyn där omkring) blir där över midsommar, kommer hem lördag kväll.


Ha det!

*pussar lite på*


Av lisa - 20 juni 2007 22:51

Hemma,

promnad runt sjö :)



(jag vet inte vad jag ska säga) 




måste packa..,


Av lisa - 20 juni 2007 19:10

Nu är allt som det ska, ringde Peter från lägret och han sa att "det fixar sig, du har ju betalat det är dom som är sega, inte ditt fel"

Jag sa tack så mycket vi pratade lite till och sedan lade vi på.


Trevlig kille den där Peter, (jag kommer inte ihåg vem utav dem det var, men det löser sig)



Mitt betyg låg innanför dörren när jag kom hem i eftermiddags, så nu är allt på sin plats.


Jag har börjat packa, men måste packa lite till.

Måste i princip packan inför 2-3 veckor på Gotland nu också i och med att det inte finns någon tid på lördag när jag kommer hem.


Men det löser sig, nu är värsta paniken över med lägret. Så nu är jag lugn.



Av lisa - 20 juni 2007 17:51

Jag kom just på att mitt medlemskap i frivilliga flygkåren inte har kommit.

Bajs bajs bajs


måste ringa dem på en gång, men vem ringer jag? :/



Av lisa - 19 juni 2007 23:13

Nu ger jag upp för idag.


Ska upp som vanligt typ 6.45 imorgon bitti.

men jag trivs med det, att gå upp tidigt. Det är skönt

Fast att jobba, alltså jag vet inte..


Hörs imorgon,

hugs and kisses

Av lisa - 19 juni 2007 21:56

Jag har ont i ryggen,

massage skulle vara underbart :)




Farmor ringde förut, vi pratade mest om allt och inget.

ska till henne sen efter lägret, får se hur länge jag stannar.



Jag vet inte något mer,

Ovido - Quiz & Flashcards