Alla inlägg under oktober 2007

Av lisa - 31 oktober 2007 19:20

Jag ska vara dödsängel :]

köpt svarta vingar och medföljade gloria i svart,  och lösögonfransar.
Svarta kläder har jag, så det är inget problem.


Herta är ytterst förtjust i glorian :]



Nu ska jag göra något,

 Hejs

Av lisa - 31 oktober 2007 11:07

Jag ska träffa Erika halv 5 vid fridhemsplan :)

Det ger mig tid att plugga lite nu fram tills halv 4 ungefär.

Strålande, lysande.


Jag sitter just nu på Buttericks hemsida och listar det jag ska köpa i eftermiddag .. det här är så kul! :]


Vi hörs,

plugga var det! MASSOR

Av lisa - 30 oktober 2007 23:20

Hemma från galan,

det var bra!, riktigt bra!

Moneybrother och Paul Pots :] , helt suveränt!


56 miljoner drog de in

imponerade hur snabbt den där räkningen gick egentligen..

Nåväl, en bra kväll i gott syfte :]



Nu blir det sängen,

imorgon Erika, vi ska hitta outfits till maskeraden

och Emil & jag ska se bio.


God natt!

Av lisa - 30 oktober 2007 12:54

Mamma ringde just,

hon hade fått biljetter till Rosa Bandet-galan ikväll i Annexet av en kompis som inte kunde gå tydligen,

Så vi ska gå istället :]


Jag måste sätta på mitt band då, jag köpte det för cirka 2 veckor sedan oc har fortfarande inte satt fast det på min jacka.. :)

så ikväll ska det på!



Martin sa åt mig att läsa "Djurens gård" vilket jag håller på med nu.

Annars händer det inte så mycket, jag måste städa lite och ta ur tvätten ur tvättmaskinen, annars lever jag bara :]

ha det,

Av lisa - 29 oktober 2007 21:38

Som tidigare nämt, och allmänt känt så är jag ett blomm-fan.

Jag köpte (ju) en Fallskärmsblomma tidigare i höst, den var urfin med massa "fallskärmar" och blad och så. Sen så vet jag inte riktigt vad som hände.. men den började tappa "fallskärmarna" och den såg allmänt trist ut.. det var inte alls kul

MEN nu :), min kära vänner så äntligen har det kommit en ny liten bebis,

och den är urgullig, den nya fallskärmen.

Nu när jag kollar lite närmre så har det ju faktiskt kommit fler nya fallskärmar än vad jag uppmärksammat så .. det är några stycken där nu :)


Den kommer bli fin igen.

Ha det,

Av lisa - 29 oktober 2007 21:28

Jag vill åka bort

göra något annat, se något annat.


ärsch, bara drömmar

värdelöst skitsnack



Jag lever vidare :)

Ni vet när man är shoppinglysten och allt man vill är att shoppa och allt man ser är bara kläder, skor och väskor, dyra elektronikprylar och fina ponnys. 

Och sen när man väl får shoppa så lägger man inte märke till saker, hästen kanske saknade ett ben, men va fan? det är väl ingen som märker? saker som man vanligtvis skulle ha märkt om man köpte saken för att man verkligen behövde den/det.


Butikerna älskar mig, jag faller för allt och jag är en sucker för kläder, klänningar, blusar och speciellt om det är svart. Jag kan ibland bara köpa en tröja för att den är just svart och för att inget annat är svart. Men den är ju svart ändå :]

Jag är en impulsköpare och jag tröttnar på sakerna lika fort som jag köpte dem :)

Jag är söt.


Jag ska nog hälsa på kudden nu ett tag.

Hej då

Av lisa - 29 oktober 2007 19:00

Jag har solat :)

det känns som att ligga i en kista det där att ligga i ett solarium, 24 minuter känns som en evighet och det känns som att det(solariet) försöker ta kål på en.


Åkte som sagt till Täby, åt lunch med mamma i Täby centrum och efter det så åkte jag tillbaka in till stan, till söder och gick på lite secondhand-shopping, jag hittade inte ett skit och jag tängdes med alla andra naiva höstlovare så jag begav mig till till en affär på götgatan istället,

den är min favoritbutik just nu. Underbara kläder och jag är förälskad :)


Jag köpte en t-shirt där. Mer fantasi och samvete för mina pengar hade jag inte. Men jag ska definitivt tillbaka.

Tofsar på HM , en bok på Akademibokhandeln samt en kalender för 2008.


Nu ska jag äta, och sen är det andra avenyn :] :]

jag mår bra idag.


Ha det,

Av lisa - 29 oktober 2007 10:05

Jag är ledig :)

Det är höstlov ..


Jag tror jag ska åka till stan idag,

vet inte vad jag ska göra där.. men det är alltid kul att kolla på folk och se allmänt vilsen ut :)


Jag har böcker att läsa, ungefär 3-4 stycken. Det borde jag hinna med under den här veckan. Och jag har annat skolarbete som också ska göras klart.

Men det löser sig,


Nu ska jag ut till Täby :)

hejs

Ovido - Quiz & Flashcards