Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

ännu en dag i paradiset

Av lisa - 19 maj 2008 16:09

God eftermiddag.


Jag är hemma från ännu en värdelös dag i skolan ..

förstår egentligen inte varför vi är där


Jag hyllar den person som kom på gråa dagar.

för imorgon är jag ledig.

oj vad skönt.


Jag gjorde hur som helst inte mycket på förmiddagen,

vi fick tillbaka våra undersökningar vi gjorde på matten.

ska fylla över reslutaten i diagram av olika slag, så det tänkte jag fortsätta med så att det blir klart.

På eftermiddagen skrev jag mitt prov jag missade i fredags, i medicinsk grundkurs. Det gick åt helvete :)

jag är så grymt kass så det finns inte.. Men men, hellre VG än att bara få ett G på "hemprov".


Nu tänker jag lägga mig på soffan,

kolla lite skittv och sedan sova ett tag :)

hejs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa - 3 juli 2008 18:01

Hemma från jobbet. jag har arbetat HÅRT i fyra dagar nu, min kropp är helt slut och jag längtar tills imorgon kl. 15.00 när jag får åka hem igen :) Efter det har jag semester två veckor och sedan är det dags för arbete igen.. fram tills dess att sko...

Av lisa - 30 juni 2008 07:17

Jag kom hem, från drygt två veckors semester, igår lagom till midnatt. Är relativt trött idag eftersom att jag redan är vaken och "alert" för min första arbetsdag ...   Jag har spenderat en underbar vecka tillsammans med Andreas nere på Gotland. Vi ...

Av lisa - 16 juni 2008 18:35

Är på plats ute hos farmor och farfar i Gnisvärd nu. Härligt väder med sol och varma vindar! :) har dock inte badat ännu.. men det ska jag väl hinna med någon dag också. Jag är lite röd på nosen, och bör nog sydda mig mot solens strålar imorgon kan ...

Av lisa - 13 juni 2008 15:56

Uppdatering av veckan som gått: Månadag: Vallentuna för att ta sista sprutan av Livmoderhalsc. vaccin.. (Jag fick förövrigt ett brev hem idag där de uppmanade mig att ta sprutorna snarast möjligt, för bästa skydd...`) Tisdag: Jag var ute hos min mo...

Av lisa - 8 juni 2008 21:53

Efterlängtad skolavslutning i torsdags, nu följt av dagar i frihet! Sommarlovet har börjat och jag är oerhört glad :)   Helgen har spenderats med Studenmottagning på fredagen, följt av bröllop på lördagen. Min kusin gifte sig med en norsk kille hon t...

Ovido - Quiz & Flashcards