Alla inlägg under september 2007

Av lisa - 30 september 2007 23:51

Underbar film :)

jag är förälskad i gamla världens england.



Nu ska jag hitta på något bättre att göra

mamma kom in och sa hejdå förut,

jag gillar att vara ensam.


God natt, det är snart oktober..

Av lisa - 30 september 2007 13:29

Varför går tiden så långsamt?

 Bajs på det här.




Ringde farmor förut,

hon svarade inte .., får prova igen snart.

Hittade godis förut, det kanske inte var det bästa för nu mår jag sjukt illa och vill spy. Men det var så gott då! :]

Jag är foodaholic.


Ska läsa klart min bok, 50 sidor kvar


Av lisa - 30 september 2007 10:30

Det där med att vakna som en nya människa .. gick åt helvete.

Jag mår värre idag, huvudvärk, feber och halsont samt hosta.

Det är bara SÅÅÅ underbart!, ni anar inte! :]



Jag har ton att göra idag och kommer inte kuna göra något.

jag hatar att vara sjuk

Av lisa - 29 september 2007 23:10

Underbar kväll, jag är överlycklig

så bra! :]


Synd bara att det är på svenska, skulle ge allt för att se den engelska versionen..


Jag mår kasst så jag ska försöka sova bort febern och vakna som en ny människa imorgon.

God natt :]

Av lisa - 29 september 2007 15:59

Nu har jag badat och fryser inte längre,

mamma är och handlar, jag borde verkligen läsa klart min bok.

Det är bara hundra sidor kvar lite drygt, och den är väldigt lätt att ta sig igenom även om jag inte gillar den.

Den ska vara färdigläst på tisdag/onsdag minns inte riktigt, men jag vill bara bli av med den.


Har mycket att göra imorgon,

analys och motion till Samhällskunskapen

novell till svenskan, samt "låt" val

glosor till engelskan

matte till mattprovet nästa vecka


sen finns det massa mer, men det är inte lika brottom :)

så, ha det!

Av lisa - 29 september 2007 13:14

Jag är hemma igen,

djup förkyld och bara känner att livet rinner av mig för tillfället.

Vi har varit i Täby och sedan sumpan på jakt efter byxor åt mamma.

Två på flash samt en skjorta blev det till slut och ett rosa band åt mig.


Jag måste bara hitta en jacka att sätta fast den på :]

vilket blir ett senare projekt, nu har jag iaf liiiiite pengar att göra av mig.

får dåligt samvete för mig själv att jag inte lägger undan pengar, från mitt studiebidrag varje måndag utan bara någongång ibland .. jag borde verkligen lägga undan mer.

Men studiebidraget är på tok för lite.., det räcker inte till ett jota.

Vips så är pengarna borta och förklaringen till varför de är borta finns inte heller ..


Skit samma, jag ska sova

Marie skulle hämta mig vid halv 7 någonting så åker vi tillsammans till Göta Lejon. Jag ska gå på Sound of music ikväll, :] :]

Det suger dock att jag är sjuk.. jag uppfattar inte lika mycket och orkar inte koncentrera mig lika bra som annars. Men det får gå iaf :)


Ha det,

Av lisa - 28 september 2007 16:50

Hemma :)

Efter en timmes matte på sopihahemmet så åkte till Lidingö hem till Ekorren *le* från tekniska på moped, fan vad kallt det var! Utan hjälm och utan kläder så var det verkligen skitkallt! :)

över bron vad det värst. usch.. 


Från Ropsten hem hit och nu är jag ännu mer förkyld mot för vad jag var i morse med täppt näsa.

Nu verkligen gör det ont och mitt huvud brister.



Kollade just Greys :), nytt avsnitt kom idag på TPB.. underbart :)

Hejs,





Av lisa - 27 september 2007 23:22

Jag har pratat med calle massor idag, bara om onödigt egentligen, men det känns bra, känner mig lättat och överraskad på samma gång.


Jag har inte producerat någont nyttigt idag, 2 timmars skola med prov är det enda vettiga, resten av tiden har jag suttit här eller ätit.

Tror att jag ska skaffa en tröja där det står "Jag älskar mat!" på eller "Jag älskar att äta!". En sån vill jag ha!!

NOTE: ÖNSKELISTA!




Jag har svårt för människor som inte har orke eller viljan att säga vad de tycker, jag irriterar mig på att inte få veta vad folk tänker och tycker om något de är delaktiga i. Ge mig en förklaring eller iaf någonting att tänka på eller argumentera mot.

Men istället så resluterar det i ingenting när man frågar om något.


Är det så svårt att säga vad man tycker och känner?

ärligt?!


God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards