Alla inlägg under juli 2007

Av lisa - 31 juli 2007 17:28

Hemma från ännu en arbetsdag,

jag har tråkigt.




Kanske åker och slår lite senare, vill ha de rosa klubborna ju.

Får fixa ett set imorgon på lagret.


Nu måste jag ha middag,

ha det :)

Av lisa - 30 juli 2007 22:32

Jag skulle ringa till doktorn, synsam och frisören idag. Jag har inte ringt till någon.. så bra, och jag behöver verkligen nya linser NU!, ska byta på onsdag och har inga att byta med. Fab :)




Jag kom mig i alla fall till banken i Näsby Park, de skulle skicka ett nytt bankomat/betal kort till mig inom 5 arbetsdagar sa hon bakom disken.

Jippie sa jag och tackade för mig.

Åkte tillbaka till kontoret och fortsatte med mitt.



Jag undrar om damkollektionen kankse kommer imorgon, ska bli kul att se den "live", har tidigare bara sett den på papper. Galgade herrkollektionen idag, vill se lite annat. Även om damen ser fördjävlig ut.., så är det iaf något annat.



Nej, nu ska jag pilla lite i ansiktet och sedan sova.

Godnatt & tack för idag



Av lisa - 30 juli 2007 17:11

Första arbetsdagen avklarad och jag är helt färdig.

Hängt kläder, hela vår/sommar kollektionen i Vintage. Så jävla mycket kläder, spyr på dem.



Klistrat inbjudningar till "modevisningen" om 2 veckor och fifflat lite med utskick.
Jag är massa trött.


Av lisa - 29 juli 2007 20:38

Jag har tråkigt, jag har ingenting att göra.

Städade just klart mitt badrumsskåp i ren desperation av att få göra något. *suck*




Jag saknar fjällen och lugnet.

Av lisa - 29 juli 2007 14:57

Det händer inte så mycket här inte, jag ska duka är det tänkt.

Jag orkar inte, vill mest sova. Det är skittråkigt väder och det är min sista dag som "ledig", börjar jobba på Proscott imorgon och blir där tills jag börjar skolan. Visserligen får jag massa pengar osv, men jag känner just nu bara för att sova och glömma allting runt omkring mig.




Träffade Daniel (min kompis pappa) och hans sambo på Ulriksdals Golf där vi lämnade lite saker till min kusin Alex som jobbar där.

Har inte varit där på väldigt länge och det såg helt annorlunda ut sedan jag var där sist med den nya ägaren och allt.



 Nåväl, jag ska väl duka...

Av lisa - 28 juli 2007 22:58




 (från toppen av Atoklinten ut mot fjällvärlden)




I torsdags så vandrade jag, min mor & moster upp för Atoklinten (3km) ett fjäll nära vår stuga. Upp till mitt smultronställe.

Jag älskar det fjället,

arg

Av lisa - 28 juli 2007 22:16

HM katalogen låg innanför dörren när jag kom hem idag :)

Då blev jag glad, och tänkte: "OH ännu ett sätt att bränna pengar på!!"


Jag har märkt ut det jag vill ha, ska bara skicka iväg talongen eller så gör jag det på nätet, men det krånglade förra gången.

På tal om det så undrar jag om Synsam har fått ordning på sin hemsida ännu, så att jag kan boka tid ^^



Jag är arg,

uppriktigt arg.

Av lisa - 28 juli 2007 20:40

Jag är så trött,

jag mår inge bra och jag vill bara sova.

Sov inget inatt.. , jag hatar att inte få sova!

Ovido - Quiz & Flashcards