Alla inlägg under februari 2008

Av lisa - 28 februari 2008 12:46

Jag är hemma från Spain..

smärre panik och ångestattacker gjorde att jag var tvungen att åka hem.



Är dock rätt nere och okontaktbar.

ska försöka hitta mitt "vanliga" jag och pyssla på här hemma lite under min fortsatt ledia vecka.

Återkommer med ett gladare humör och en bättre själ om några dagar!



ha det! :)

Av lisa - 24 februari 2008 22:53

Nu är jag färdigpackad,

sportlov, ska bli underbart skönt.

 Jag har lite att tänka på,

behöver tänka :)



Åker imorgon kl. 08.55 från Arlanda..

vill verkligen inte gå upp så tidigt, skulle vara skönare att bara ligga kvar i sängen och få gå upp lite senare, eller inte alls :)




Ha en bra vecka,

hemma igen måndag den 3:de mars.

Av lisa - 21 februari 2008 22:48

Det är dags att inta sängläge.

jag är inte speciellt trött, men jag orkar inte vara vaken längre.



Jag ska skriva ut Ericas patientfall nu,

lovade att göra det.. slösa på min skrivar-färg för hennes skull.

dumt :]



   Imorn börjar sportlovet, det ska bli så skönt.

måste börja fundera på vad jag ska ha med mig ner till Spain..

Jag tenderar att ALLTID packa för mycket, har tänkt att iaf försöka att begränsa mig den här resan.

nackdelen är att jag har så lite pengar, så teorin att packa lite och köpa där fungerar inte ^^


Jag önskar att någon kunde klia mig på ryggen.

vore skönt just nu

godnatt :]

Av lisa - 21 februari 2008 17:57

God eftermiddag :)


De senaste dagarna har jag drabbats av nackspärr och huvudvärk som har förpestat min vardag. Jag är trött och gring.

Orkar ingenting, mest sover.


Jag sov hos a igår,

länge sedan sist, massa mys :)

 Skola idag med vikare för A-S som numer mer eller mindre alltid är sjuk eller hemma av annan anledning.

På väg till skolan så träffade jag Sebastian och Emil. två gamla skol/simkompisar.. inte sett de på väldigt länge. Eller jag träffade S i julas iofs, men annars är det väldigt sällan jag träffar dem. Var även en annan kompis till S där som jag inte minns, han var där iaf :)

Vikarien var förvånandsvärt bra, hon är mentor för OP2, så lite bör hon väl kunna :), men våra tidigare vikarier har haft ungefär samma kunskap som vi har haft., alltså har det varit värdelöst tidsfördriv.

Vi pratade vidare om psyk. funktionshinder, vi håller på att skriva en uppsats om olika psykiska funktionshinder, så hon gick igenom lite allmänt om det. Och sen kollade vi på en svensk film om ett ADHD drabbat barn.

Och den var också överraskande bra.


Allting har varit liksom bra idag.,

för det mesta iaf :)


-------------

Jag sitter och pluggar lite matte,

mitt huvud är inte snällt, tog precis 2 alvedon, men det är ju lika med noll, ganska värdelöst.


Inatt så var jag på Malagas flygplats (jag ska dit på måndag och sen hem nästa måndag), kommer ihåg precis hur det såg ut.

Ganska spännande sånt där, hur man minns platser så exakt.

plus att de har ben&jerrys glass där :D


Tror att jag ska läsa lite.

eller iaf vila

Av lisa - 18 februari 2008 17:16

Jag har precis läst klart Snabba Cash,

till en början kände jag mig ganska töntig eftersom att ALLA redan har läst den..men till min förvåning så var den faktiskt väldigt bra :)

 Läs den!



svenska och engelska på Kungsholmen idag.,

måste plugga till provet den 7 mars.. geometri ^^

får ta med mig böckerna till Spain.

Vi hade inget Sophiahemmet.. för att Ann-Sophie var sjuk IGEN.

Börjar tröttna riktigt på att hon är där så sällan., är ännu mer irriterad för att vi aldrig får veta att hon är sjuk. Utan vi åker dit och väntar.. och väntar ^^



Idag är det förövrigt 2 månader tills jag fyller år :)

grattis till mig, i förskott

Av lisa - 17 februari 2008 15:26

Jag sitter och läser Litteratur Historia..

skapelseberättelsen, myter osv.

Vi håller på med Antiken på svenskan just nu, och det är väl skoj.. kanske



Imorgon måste jag och Anna göra vår bildanalys.

det är redovisning på onsdag på samhällslektionen.

Ska bli kul.

På tisdag ska jag göra min presentation på engelskan,

så jag måste hitta något att presentera :)


Jag måste börja skriva på uppsatsen till Vård och Omsorg,

vill inte behöva göra allt när jag kommer hem från Spaninen.

Jag måste i största allmänhet börja läsa i "vård-böckerna" eftersom att jag ska höja mitt betyg i både med.gk och vård&omsorg.



Det är snart lov.

jag är glad för det :)

bort från det här

Av lisa - 16 februari 2008 19:41

Jag har inte gjort ett skit idag,

har inte lust eller ork.

Känner mig hel depp.

Urs,


Jag ska se film, hyrde 2 idag.

orkar mig inte ens utanför dörren..


Fixade ihop ett; First impression till engelskan iaf, lite bra :)

höja betyget till MVG: ja!

Ska göra en presentation på måndag/tisdag, och sen ska jag vara duktig och läsa bok och göra uppgifter kring boken.



Nu måste jag äta lite,

sen film.

Av lisa - 15 februari 2008 21:21

Jag ser fram emot min resa till Spanien,

nästa helg så kommer jag packa :) igen....

Kommer kännas bra den här gången, det ska bli SÅ JÄVLA SKÖNT att komma bort härifrån ett tag.

jag samlar pengar nu, ni får jättegärna lämna ett bidrag! :)

Mitt konto är i princip tomt.. 




Jag måste hitta på någt nu,

känner mig oorganiserad, mitt rum är inte bra.

Jag har inte koll på vart jag har sakerna, måste ha ordning. Kontroll


Ha det :) 


Ovido - Quiz & Flashcards