Alla inlägg under mars 2007

Av lisa - 31 mars 2007 23:42

Jag är sjukt trött, vart i gång hela jävla dagen. Ska skjutsa mormor till Bromma flygplats imorgon, och hämta farmor på Arlanda vid 4 tiden, sen säkert fika med farmor och farfar. Jag är panikslagen för övrigt, mailade ann tidigare ikväll då jag insåg att jag inte har pluggat ett skit, jag har inte kunnat plugga alls sen i princip tisdag eftermiddag. :[, helt värdelöst. Fick god mat hos Britta iaf :], ett stort plus! Under den senaste veckan har jag ätit något enormt, jag tror aldrig att jag ätit så här mycket som jag gör nu. Det måste vara något fel, men jag går inte upp i vikt heller. Vägde mig hos Britta idag, 58.6 kilo. Så det är väl bra på ett sätt, men det är sjukt hur mycket jag äter. Det tar aldrig liksom stopp, jag blir inte mätt. Eller mätt blir jag men jag kan fortsätta äta i alla fall, och jag äter flera portioner vilket jag aldrig brukar göra annars. Jag måste liksom stoppa mig själv, säga att nu kan du inte äta mer, för jag känner inget stopp. Det går bara i mer och mer, jag fattar inte .. Det går förhoppningsvis över för annars måste jag antaligen börja träna mer , och det vill jag absolut inte! :[ Min kusin har redan fått sin preliminära intagning till gymnasiet, jag uppfattade det som att man fick det den 17 april? Det kanske är fram till den 17 april? Jag har ingen aning, han var glad i alla fall. Jag med, för det är något han vill, och längtar till. Så det är bra! :] Deras grannar, min mosters alltså dem är sålda på motorer osv, de har massa "leksaker" som tex fyrhjulingar, mini bikes, stora bilar, snabba bilar, SNYGGA bilar, you name it. Och idag, så kör det upp en porsche på uppfarten, en helt gudomligt lite sak i vit lack med svarta detaljer, röd interiör, och till råga på allt så stiger det ut en väldigt söt kille. Jag var tvungen att gå från fönstret. Så nedrans orättvist!

Av lisa - 30 mars 2007 22:16

Var hos Johannas mami och pratade lite idag, gick ett bud och fick en tulpan bukett. Jag fick en sort som heter papegoj tulpaner, de är underbara, vackra också! :]Jag köpte björkris på Coop och la i tulpanerna i det, det vart bra och lite mer annorlunda än de där hemska fjädrarna jag får spel på. Tycker de är hemska. USCH!

Av lisa - 30 mars 2007 20:20

Äntligen hemma i lugn och ro. Första dagen i skolan på ett tag, kändes skumt faktist. Var med Frida och Malin ett tag efter skolan innan jag träffade mami, moster och mormor. Vi skulle leta doppresent till Isak (kusin), jag var inte så uppmärksam på vad det blev men jag tror det var nå tavlor? Vi var på Gallerix iaf, jag hittade 3 "idol tavlor" á 50 kr. Alla 3 sjävklart på Beatles :], jag är så glad över dem. Ska bara hitta en bra plats att hänga dem på.. Jag har ätit Girlie idag, två gånger tom. Linn häpnade och kallade mig könsdiskriminerande. Jag ser inget fel i en rosa glass som heter Girlie, jag är tjej jag gillar rosa och gulligt, den smakar dessutom gott! Ni andra deal with it! Eller så kan ni ju alltid köpa en nogger black och klaga på att den är svart ^^ När vi kommit hem från Solna åkte jag och mami till Coop i Bromma. Handlade till kvällen och lite framåt,. Jag lagade mat idag, gjorde Parmesansnäckor med lax och räkor toppat med laxröra till förrätt och till huvudrätt Lax med saffransris blandat med dill,koriander och purjolök. Vart väldigt bra, perfekt stekning och smak, och väldigt gott! :] Jag har huvudvärk igen, orkar inte!Ska till papi imorgon på dagen och sen till moster på kvällen och äta middag, blir säkert trevligt. :)

Av lisa - 29 mars 2007 23:08

Hämtat mormor på Bromma flygplats, hon såg ut som vanligt. Något smalare kanske, hon är alldelens för klen nu. Kan bidra med en bild senare kanske om jag lyckas komma ihåg att fånga henne. Vi har ätit mat och pratat en massa. Jag fick ett par asballa brallor av henne :], helt underbara.De ska på begravningen imorgon, jag skippar den.Ska till skolan imorgon tänkte jag, vet inte om jag pallar med min huvudvärk men jag ska dit iaf, måste prata med med alla jag missat pass hos. Typ Ann och Annika, borde planera in musik med Erik också ^^, jag vill verkligen inte sjung. Men jag ska göra det! Det har jag bestämmt mig för... Man tänker ungefär 65 000 tankar per dag. Och ungefär 90% av dem tänkte man igår ..

dag

Av lisa - 29 mars 2007 14:36

The Killers - Sams TownKänner mig lite bättre nu. Har duschat och ätit, ska ut i solen nu. Den har äntligen kommit fram bakom huset :]Fick veta att mormor kommer ikväll typ nyss. Det var inte vidare schyst. Jag gillar henne, men jag vill inte ha någon här när jag är hemma, eller när jag kommer hem från skolan. Jag är van att vara ensam och så vill jag ha det. Känns skumt när någon liksom "väntar" på mig, att jag ska komma hem., ingen har gjort det förut. Jag trivs i min ensamhet :] jag blir lugn av det. Jag får en chans att slappna av och lugna ner mig från skolan innan mami kommer hem. Tiden där emellan är viktig för mig, jag vill inte ha någon som stör mig då.Nu ska jag ut i solen!

Av lisa - 29 mars 2007 11:54

Usch, den äckligaste och sjukaste filmen på länge. Klarade inte av att se klart den. Fy fan! Måste tänka på annat nu, borde plugga. Fast jag är hungrig, jag har inte ätit någonting ännu trots att jag varit uppe sen 9,. Min mage kurrar :] Undra vart Herta är? , Har inte sett henne sen 2 inatt då jag gick och la mig.. hon ligger säkert och sover!

Av lisa - 29 mars 2007 10:51

Vaken och trött, jag har ont i hela kroppen och har sovit uruselt i natt.Hemma från skolan idag igen, mår inte alls bra! Ska kolla; Ett hål i mitt hjärta tänkte jag. Får väl se hur det blir med den saken, måste plugga också. Tänkte göra klart engelskan och svenskan idag kanske, så är det gjort. Så kan jag fixa med SO, spanska och matte över helgen. Men jag är inte alls upplagd för att plugga mitt huvud bultar som att det är på väg att sprängas. Måste äta något, de senaste dagarna har jag ätit konstant. Jag kan äta tex. middag och sen 10 minuter senare måste jag ha något igen för att jag är hungrig. Och så har det varit nu sen i måndags. Det är sjuk.

sol

Av lisa - 28 mars 2007 18:02

Popcorn påsen jag gjorde den 15 mars, den har jag slängt nu. Det var fortfarande hälften kvar ..,men jag kände att det var dags .. fast dom smakade rätt gott, nästan godare :] (ibland så äcklar jag mig själv)Läste lite idag när jag satt ute på uteplatsen, det var skönt. Fick lite färg också :], så skönt att sitta mot en vägg i lä, dricka saft och bara vara. Jag gillar sol, och värme :], sommaren är bra. (och jag är brun om benaprecis som det ska va,och därför vill jag sjungaatt bruna ben är bra.och jag har nya fräknaroch prickigt sommarskinn,och därför vill jag sjungaatt sommaren är min. ):]

Ovido - Quiz & Flashcards