Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

skolan,

Av lisa - 3 juni 2008 19:37

Jag sitter och letar flygbiljett ner till Gotland nästa vecka, men alla är för dyra för att jag ska boka en. Jag siktar in mig på att flyga Stand By istället, blir mycket billigare, och det är alltid någon som inte dyker upp.

Så alltså är chansen relativt stor iaf :)



Jag har köpt ett bröllopskort idag, nu återstår bara att skriva på det och lämna över det tillsammans med presenten! :)

och det sker på lördag. Min outfit är klar!, (bild kommer väl) och allt annat är fixat, taxi osv.

 Andreas och jag var inne i stan i förmiddags och fixade en studentpresent till Johannes, som hade sin slutskiva idag. Flak och grejer.

Och sen åkte jag till skolan, har inte varit där sedan i torsdags ^^

Hade svenska, där jag fick veta att jag får mitt MVG :)

Det var bara jag och Anna L som fick MVG i klassen.., så jag är oerhört glad.

Jag gick på Samhällslektionen i tron om att vi även skulle få veta vårt betyg där,, men icke! där var det "lektion" med resterande föredrag och sen lite feedback. Jag, Anna L och Johanna fick MVG på vårt föredrag och hon sa "Ni behöver nog inte oroa er över betygen, med tanke på hur bra ert föredrag var, så är det lugnt!" , så jag vet inte.`

Skulle sitta fint med MVG även där! :) faktiskt..


Jag köpte även en bikini idag, eller jag bytte den överdel från igår som jag insåg att jag inte kunde ha..


Nu ska jag städa lite här hemma,

måste dammsuga och bädda min säng..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa - 3 juli 2008 18:01

Hemma från jobbet. jag har arbetat HÅRT i fyra dagar nu, min kropp är helt slut och jag längtar tills imorgon kl. 15.00 när jag får åka hem igen :) Efter det har jag semester två veckor och sedan är det dags för arbete igen.. fram tills dess att sko...

Av lisa - 30 juni 2008 07:17

Jag kom hem, från drygt två veckors semester, igår lagom till midnatt. Är relativt trött idag eftersom att jag redan är vaken och "alert" för min första arbetsdag ...   Jag har spenderat en underbar vecka tillsammans med Andreas nere på Gotland. Vi ...

Av lisa - 16 juni 2008 18:35

Är på plats ute hos farmor och farfar i Gnisvärd nu. Härligt väder med sol och varma vindar! :) har dock inte badat ännu.. men det ska jag väl hinna med någon dag också. Jag är lite röd på nosen, och bör nog sydda mig mot solens strålar imorgon kan ...

Av lisa - 13 juni 2008 15:56

Uppdatering av veckan som gått: Månadag: Vallentuna för att ta sista sprutan av Livmoderhalsc. vaccin.. (Jag fick förövrigt ett brev hem idag där de uppmanade mig att ta sprutorna snarast möjligt, för bästa skydd...`) Tisdag: Jag var ute hos min mo...

Av lisa - 8 juni 2008 21:53

Efterlängtad skolavslutning i torsdags, nu följt av dagar i frihet! Sommarlovet har börjat och jag är oerhört glad :)   Helgen har spenderats med Studenmottagning på fredagen, följt av bröllop på lördagen. Min kusin gifte sig med en norsk kille hon t...

Ovido - Quiz & Flashcards