Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

Museibesök 2

Av lisa - 22 maj 2008 18:58

Naturhistoriska Riksmuseet idag,

alltid lika mysigt att kliva in där :) tyvärr börjar det dock se lite rostigt ut här och var..

Vi gick på utsällningen; Den sinnesrika människan. Den utställningen ALLA har varit på minst 1 gång..

Det var lika kul som vanligt, jag har varit där nu 4 gånger tror jag ^^ börjar tröttna en aning.

Jag hade hoppats på att få se den andra utställningen om människans utveckling istället, men icke.

Jag är glad iaf, för jag har hittat min nya kompis;


 (Pinky alt. Denver, min flamingo)


Jag åkte till Solna Centrum efter jag hämtat mina kläder osv hos Andreas. Gick på Triumph i hopp om att hitta ny BH., men icke. Det var verkligen inte min tur idag. Provade en fin vit, men kände att 400 kr inte var dirket värt att lägga ut när jag redan har en bra vit. Jag var ute efter något färgglatt eller åtminstonde inte en svart eller vit..

men oturen låg på min sida och jag misslyckades med mitt uppdrag.

Iställlet gick jag på JC och använde mitt presentkort där, köpte ett par jeansblå jeans från Crocker för 600 kr. Provade ett par mörkblå Wrangler som var otroligt snygga och satt bra. Men beslutade mig för Crocker jeansen istället med tanke på färgen.
Tyckte att det vore lite mysigt med ljusare färg på sommaren.


Jag sprang in på HM också,

var "tvungen" att köpa solglasögon, så jag köpte två par för halva priset.

á 30 kr stycket :)

Så det blev en lyckad dag iaf!


Det är dags för tvättstuga nu,

något som tar mig ner på jorden kanske ....





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa - 3 juli 2008 18:01

Hemma från jobbet. jag har arbetat HÅRT i fyra dagar nu, min kropp är helt slut och jag längtar tills imorgon kl. 15.00 när jag får åka hem igen :) Efter det har jag semester två veckor och sedan är det dags för arbete igen.. fram tills dess att sko...

Av lisa - 30 juni 2008 07:17

Jag kom hem, från drygt två veckors semester, igår lagom till midnatt. Är relativt trött idag eftersom att jag redan är vaken och "alert" för min första arbetsdag ...   Jag har spenderat en underbar vecka tillsammans med Andreas nere på Gotland. Vi ...

Av lisa - 16 juni 2008 18:35

Är på plats ute hos farmor och farfar i Gnisvärd nu. Härligt väder med sol och varma vindar! :) har dock inte badat ännu.. men det ska jag väl hinna med någon dag också. Jag är lite röd på nosen, och bör nog sydda mig mot solens strålar imorgon kan ...

Av lisa - 13 juni 2008 15:56

Uppdatering av veckan som gått: Månadag: Vallentuna för att ta sista sprutan av Livmoderhalsc. vaccin.. (Jag fick förövrigt ett brev hem idag där de uppmanade mig att ta sprutorna snarast möjligt, för bästa skydd...`) Tisdag: Jag var ute hos min mo...

Av lisa - 8 juni 2008 21:53

Efterlängtad skolavslutning i torsdags, nu följt av dagar i frihet! Sommarlovet har börjat och jag är oerhört glad :)   Helgen har spenderats med Studenmottagning på fredagen, följt av bröllop på lördagen. Min kusin gifte sig med en norsk kille hon t...

Ovido - Quiz & Flashcards