Alla inlägg under april 2007

Av lisa - 30 april 2007 16:56

Nu bär det av, vi ska tydligen handla först.


Vi hörs väl på fredag :]


Kram

Av lisa - 30 april 2007 16:18

Insåg just att min rum är i behov av städning, menar grundligt städas alltså bokhyllan,lådan under sängen, garderoben :) Sånt roligt.

Men det får hända när jag kommer hem igen, nu hinner jag knappast.

Eller jag skulle hinna iaf bokhyllan, men jag orkar inte.


Är mer för att äta lite kanske, åt jävligt mycket till lunch var tvungen att ligga och sova ett tag efteråt , det var otroligt skönt i trappen där kuddarna ligger *le*, kanske borde okupera den platsen oftare..,


Nåväl, nu måste jag äta

Av lisa - 30 april 2007 15:28

Japp, nu är det klart.

Så nu kan jag kolla lite Bleach,

måste duscha först.


Planet går 18.00 från Bromma så vi lär väl åka vid 17.15 antar jag..,

Massa tid tills dess ju *ler*



syn

Av lisa - 30 april 2007 14:51

Jag var och gjorde min synkontroll hos Synsam idag för körkortstillståndet.

Tabbade mig lite synfältstestet, man ska säga höger eller vänster :]

Och jag är inte stjärna på det om sanningen ska fram, men det gick bra iaf, så hon gav mig stämpeln :]


Är hemma nu i alla fall, dagen idag har inte varit sådär jätteövertygande och jag är mest trött. Hade hellre bara varit någon annanstans *ler*


Kram

Av lisa - 29 april 2007 23:59

kollat till avsnitt 23 nu, hinner inte mer den här veckan.

Får fortsätta nära jag kommer hem igen från lovet,


Men jag tycker i alla fall att jag varit lite duktig, kollar från 0-23 bara igår och idag :]

Av lisa - 29 april 2007 23:01

Jag har funnit min blivande frisyr idag, det är ungefär vad jag presterat.., fast det känns också bra :]

Jag älskar att göra om mitt hår, vi får se hur det blir.


Måste inhandla lite från MQ också, ska spara lite pengar..

Jag borde fått min barnbridrag nu iaf och jag har nog lite presentkort där också.., :]


Nåväl jag ska väl hoppa i säng snart antar jag, har fortfarande inte packat för imorgon, får väl göra det efter synsam antar jag. Mami skulle tydligen hämta mig när jag slutar så då går det lite fortare hem i alla fall.

Jag måste göra synundersökning för körkortstillståndet .., palla? Jag vet vad som är fel, jag kan det där utantill. Jag kan lika gärna fylla i mina synfel.., visserligen blir det sämre hela tiden.. Ligger på 2,50 på vänster och 2,0 på höger nu. Men det löser sig, jag är bara trött på att gå dit.


----------------------------------------------------------------------------------------


(Det är lustigt att kvinnan alltid måste anpassa sig.. Tex. som i jämställdsfrågan på arbetsplatser, kvinnas lön blir högre för att den ska jämföras med mannens, men varför blir inte mannes lön lägre för att passa kvinnans?

Det finner jag väldigt lustigt)

Av lisa - 29 april 2007 19:49

Så jävla värdelös dag, bara varit tjurig mest hela tiden.



Jag är jävligt glad att jag inte behöver vara hemma imorgon, ska bli skönt att slippa den där jävla elden.

Hatar att engagera mig i den, förra året var jag med Johanna, Martin och Linn.., på skytteholm? Sen drog vi till Linn.., jaha och vad gjorde vi då?

Ingenting, verkar jävligt nödvändigt.

Ska bli skönt att bara få ligga under täcket hos farmor och farfar istället,

pratade med henne idag igen, de värmer upp stora huset åt mig!


Jag måste ringa Lina när jag är där, inte pratat med henne sedan förra sommaren,

Då har jag i alla fall något att göra :]


Nu ska jag packa,

bye

MQ

Av lisa - 29 april 2007 16:42

Det blir inte Britta och dem ikväll, ska faktist bli skönt.

Måste endå packa och sånt, det hinner jag inte imorgon.

Plus att jag hinner se lite Bleach..,



Mamma och jag var i Solna Centrum, var på MQ och hittade fin skjorta till Jocke vi glömde ju bort att han fyllde år idag också, men den var riktigt snygg :]

Jag hittade förövrigt en MASSA MASSA kläder som jag bara måste/vill ha! :]

Ge mig pengar?

Ovido - Quiz & Flashcards