Alla inlägg under maj 2007

Av lisa - 31 maj 2007 21:38

Ehm, jag har inget att säga.

Varför inte bara vara tyst. kanske


Och varför är du alldelens tyst för?

Av lisa - 31 maj 2007 18:20

Sista dagen på maj

Sista dagen för skolarbete

Sista dagen för muntlig redovisning

Sista riktiga dagen i grundskolan.


OJ, det är ganska ofattbart. Och jag är ganska glad :)



Var på fröken Nilsson efter skolan med Johanna, provade en hur underbar vit klänning som helst :), massa bra. Lite gravidstuk på den, men jag gillar sånt!, behövs dock tas in lite i sidan.

Provade även en röd/svart jag planerar att ha på vår middag på skolan.


Ska dit och köpa både imorgon, ungefär 600 spänn skulle jag tro för båda :)

MASSA BRA!, ska även hämta cykeln och kanske även glasögonen.



Ut med S1 imorgon, vi ska på stan.

verkar läskigt,

Av lisa - 30 maj 2007 23:17

Ska jag vara duktig som igår och lägga mig tidigt?

Ja kanske, varför inte?, jag är trött

jag har gjort en nödlösning på min bil (mördargrisen, don´t ask!) och jag är allmänt less på allting som händer runt omkring mig just nu.,


Imorgon är det SO, jag kommer sitta mest tyst och stirra på den andra som pratar eftersom att jag hatar religion.


Jag lyckades övertala Tom att säga vad vi ska göra på vår S1 dag (på fredag), jag får stå mitt kasst. Det var inte så spännande, om han nu talade sanning.

Men vi får lan se, jag tänker inte säga det till någon iaf. (Johanna!)

Det är fredag alltså, mamma pratade om något vi skulle göra då.., jag och mitt minne *le*

Jag borde få typ undersökning för alzheimers, jag vet att det inte är rimligt eller något, men varför inte? Ibland så bara minns jag ingenting.

Det är som en tom lucka i mitt huvud, min dag finns inte. Det den och den sa har jag ingen aning om.. *suck*



Jag måste sova, jag har alldelens för mycket att klaga på!


Av lisa - 30 maj 2007 19:59

Lämnade in mina glasögon idag :)

Får den antingen på fredag eller på måndag .., jag hoppas på fredag. Men jag skulle ringa på eftermiddagen och se om de hade kommit!



Ska hämta cykeln imorgon,

lämnade in den i söndags, de skulle justrera växlarna, bromsarna och byta däcken på den .., sen är den fit for fight I guess? ;P


Borde plugga till SOn imorgon..,

får se hur det går. Tydligen är det diskussions frågor om religionerna och kulturellbakgrund? , jag förstod inte riktigt på Ludvigs förklaring. Antagligen för att jag var så trött och knappt lyssnade :)

Men what ever,.. 


Nej, SO var det :)


Av lisa - 30 maj 2007 17:26

Back home.

ska fortsätta bygga på min bil. ingen vidare lyckad dag idag *le*


Åkte till stan med Ludvig, hände inte mycket och vi åkte till solna och köpte tapetklister åt mig ..,




Jag är trött!;

Har SO imoron, klockan 9.00 ^^

Vad ska jag kunna? ,

Av lisa - 30 maj 2007 08:00

Jo, jag sov väl ungefär sådär 00.05 :)

Jag är lite stolt över mig själv.., har väl inte hänt så ofta under våren.


Men nu ska jag iväg till skolan, jag är trött!

Fick lite sovmorgon idag, ungefär en kvart, men vafan. Alltid något :)




<3

Av lisa - 29 maj 2007 23:13

Det är väl dags att gå till sängs, kanske ska försöka komma i säng innan 00.00 idag  :)

Det kommer ju inte att gå, men vi försöker.


Jag har inte gjort mycket vettigt idag, och jag är less på allting som är runt omkring.

Jag är glad, på förvånandsvärt bra humör, faktiskt. Jag ler mest hela tiden, pratar exalterat och mina ögon lyser.

Mina ögon glittrar.  




I may appear to be free
But I'm just a prisoner of your love
I may seem alright and smile when you leave
But my smiles are just a front
I play it off but I'm dreamin of you

Av lisa - 29 maj 2007 20:58

Teknikdag imorgon


SO på torsdag, möjligtsvis även NO då. Annika har inte sagt något om det.

 Och då är det liksom klart :)

Ovido - Quiz & Flashcards