Alla inlägg under augusti 2007

Av lisa - 9 augusti 2007 20:30

Promenad med Jessika, Ann och Johanna, mötte dem halv 6 utanför bowlinghallen i sundbyberg, vi promenerade längs bällsta ån bort till huvudstabadet där vi fikade vid vattnet, och sedan tillbaka upp genom huvudsta och sundbyberg hem :)


Är hyffsat trött nu i ben och fötter. Massage vore underbart :)

jag ska lägga mig om ett tag, ska jobba imorgon igen och behöver lite vila innan dess.


Jessika och Ann mådde bra iaf, och Ann var tjockis visserligen blir det väl dubbelt så mycket värre men ja, hon var tjock nu iaf :)

Barnet kommer i oktober.



nåväl, godnatt

Av lisa - 9 augusti 2007 12:01

Har börjat läsa Henning Mankell - Djup.

Inte hunnit så långt ännu, och för tillfället så känns boken inte så överdrivet rolig att läsa.

Ska läsa lite mer senare, se hur det helt utvecklar sig.



Träffa Jessika, Ann och Johanna senare i eftermiddag, vid halv 6 ungefär.

Känns ganska dumt eftersom att jag inte ska jobba, så hade vi kunnat träffas tidigare. Fast Johanna skulle tydligen jobba hos sin mami idag, så halv 6 blir nog bra iaf :)


En dusch kanske?

Av lisa - 9 augusti 2007 10:39

Jag är ledig idag med, vet inte ännu vad jag ska göra med dagen.

Är lite sur, :)  även om jag inte borde.


Det är väldigt varmt här inne iaf, känns som att jag sitter i bastun. Borde öppna fönstret och äta frukost.

Nåväl, hörs väl senare.

Av lisa - 8 augusti 2007 22:48

Jag har så ont i mina fötter,

efter promenaden igår och idag så är dem helt ömma. Stackarna.


Jag är trött, och ska väl sova snart.

Oklart om jag jobbar imorgon eller inte, oklart och jag ska träffa C eller vad jag gör. Är bara väldigt oklar och frågande just nu.


Borde göra min sylt snart, jag har köpt syltsocker och allt finns för att göra den, men jag har ingen tid känns det som. Får la göra den i helgen eller något, kanske om jag är hemma imorgon.


Nåväl, det är snart Bones sen är det sova som gäller.

 Godnatt

Av lisa - 8 augusti 2007 20:01

Hemma från tros-shopping, promenad och hagakullen..

Träffade Johanna och Martin, lek flera timmar nu.


Hursom, det blev trosor för 286 kr :)

svarta och vita, ett par lila och ett par typ ljusgröna.


Hagakullen vad bra som vanligt, alltid fint där uppe.

Vi hade lite planer på att hugga ner lite träd och klippa lite "blommor" som förstörde utsikten ut över stan., får lösa det någongång .. :)


Ha det bra, det är vandrade pinnar på TV nu, (alltså top model)

tja


Av lisa - 8 augusti 2007 13:09

Jag och Johanna ska gå på underklädes shopping, :)



Måste inventera först, i det jag redan har vill säga..

Ha en bra dag!

Av lisa - 8 augusti 2007 12:01

Det åskar :)


Vaknade av ett stort muller och ett till, åska :)

Jag gillar åska, och framför allt blixtar.


<3

Av lisa - 8 augusti 2007 10:04

YAY, jag är ledig idag  :)

Vad underbart,.. vaknde nyss och funderar på att somna om igen.

Finns inget att se på TVn och jag är ganska arg.


jag är faktist väldigt arg egnetligen, men det löser sig säkert.

Hejs



vad är ".dat" för format? och vad öppnar man det i?

Ovido - Quiz & Flashcards