Alla inlägg den 3 juli 2008

Av lisa - 3 juli 2008 18:01

Hemma från jobbet.

jag har arbetat HÅRT i fyra dagar nu, min kropp är helt slut och jag längtar tills imorgon kl. 15.00 när jag får åka hem igen :)

Efter det har jag semester två veckor och sedan är det dags för arbete igen.. fram tills dess att skolan tar fart igen.


Jag är inte alls konstruerad för att arbeta känner jag..det här "9-5" är inte min stil :( göra samma saker dag ut och dag in. Det är hemskt.

Tur att det bara är för några veckor, det lönar sig i slutänden iaf!



Jag sitter och letar tapet/färgkulör till mitt rum.

Under de två veckor jag har semester ska jag måla/tapetsera om mitt rum är det tänkt! :) frågan är bara vem som ska tapetsera.

Någon villig?


Jag tvättade i tisdags, och nu ligger det extremt mycket kläder på mitt skrivbord, det är helt belamrat.. visserligen med ren tvätt men det känns lustigt i alla fall. Kanske ska ta mig tid att plocka bort det.


Andreas var med sin familj på legoland idag :)

söt

han kommer hem på måndag :(, det är för långt tills dess

Efter vår mysiga vecka på Gotland var det nog dags att vara ifrån varandra iaf några dagar.. men en vecka?, det är inte rättvist!

Jag var hemma hos honom idag hur som helst, jag tog på mig ansvaret för Katten, blommorna och äckliga fiskar+groda :(

Men det går bra, jag matade faktiskt grodan idag, med blodmaskar ^^

hur mys är inte det?


Nu ska jag lägga mig och läsa, ta undan mina saker från skrivbordet, och kanske se en stund på burken!

ha det bra i sommarvärmen!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards